dimecres, de febrer 04, 2009

El verí dels 24


Contagiada pel Verí del teatre aplegue a les 24:24. Estic analitzant aquesta obra, intentant no repetir el que ja s'ha dit, però quan et fan fer una anàlisi sobre un tema que ja està tan estudiat, és gairebé impossible no parèixer-se a l'All-i-oli.
No serà el millor dia per a celebrar l'aniversari, el dia que he de fer una exposició i que segurament acabaré passades les 20h. Pel matí a treballar, fer grups de conversa, fotocòpies de dossiers interminables, vindre a les 14h, dinar, i a les 16h a la sessió "multitudinària" del màster. Una exposició per a moltes cadires, taules, i un professor.
Puc canviar el dia de l'aniversari? Dissabte segur que serà millor.

24 besets per a les persones que em llegiu.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Per la que fa no sé si la tercera vegada, Per molts anys!
Comentari curtet, que només tu pots entendre: sempre pots recórrer a la Teoria de la Redempció,jiji ;)
T'estimeeeee!
p.d: m'encanta el llibre, jo seguisc buscant la versió teatral feta per Ovidi Montllor a TVE.
Naniiiit!

Alae ha dit...

Hola, Nemo!

Simbor m'ha dit que em passarà el vídeo. No sé si serà VHS :-S

Si l'aconseguisc, t'ho dic.

Besets

Sílvia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sílvia ha dit...

Feliç aniversari!
Jo tb he escollit la mateixa opció per al treball de Simbor. Ara em falta el temps que mereix... en fi!
Una abraçada.

Nico ha dit...

24?
Verí?
Estic molt enverinat!
Felicitats!

Alae ha dit...

Gràcies, Silure i Nico!

Nico, 24 ja quasi són un quart de segle, hehe. És el que més m'han dit el dia del meu aniversari.

Ens veiem per les classes multitudinàries. Aplegueu prompte o no tindreu lloc :-P

Ona ha dit...

Hola Almu.
Felicitats amb retard i una abraçada. A veure quan podem coincidir tots altra vegada a classe. Eh?
Besets per a tots.