dijous, d’abril 23, 2009

Per Sant Jordi...


...una rosa i un llibre. Si has comprat l'Avui a València, el llibre d'Els 100 millors sudokus. Jo he tingut millor sort i a Castelló regalaven Peu de rei, d'Enric Virgili. Es veu que Sant Jordi va escoltar que em mancaven llibres de poesia i ha fet que caigués aquest en les meues mans. Sant Jordi és com els Reis Mags, que t'observa des d'on estiga. Tal volta des d'Alcoi!
Des de fa uns anys, he ampliat la tradició d'aquesta festa. Em vaig proposar escriure un conte aquest dia. N'hi ha Sant Jordis més inspiradors que uns altres, però per a tindre un malestar general en tot el cos i no parar d'esternudar, no està tan malament. O ja em direu vosaltres, si vos feu l'ànim de llegir-lo.
És la primera vegada que faig servir Google Docs per compartir arxius. Fins ara, sols l'utilitzava per anar desant alguns documents. La veritat és que és un luxe poder tindre totes les teues carpetes a qualsevol ordinador.