dimecres, de novembre 12, 2008

Navegant per tot arreu


Ara, en aquests moments, estic en la classe de TIC, de Toni de la Torre. Aprofite el descans per fer una entrada relacionada amb l’assignatura ja que a tots aquells que estiguen interessants en millorar el seu bloc/blog li serà molt útil.
Farà uns minuts que m’he perdut navegant per pàgines que t’ofereixen un munt de gadgets i recursos que poden ser interessants: crear les teues pròpies enquestes, desar i compartir vídeos, crear mapes conceptuals, marcadors socials de favorits
Si voleu divertir-vos o burlar-vos d’algú (les dos coses poden anar juntes) podeu entrar a blabberize o a comiqs.

Aneu a espai, que després no sabreu tornar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El que descrius és una de les coses que més m'agraden i odie a la vegada d'internet. I és que de vegades trobes coses interessantíssimes per veure sense buscar-les, però d'altres arriba un moment en que no saps per quin motiu has arribat a eixa finestra ni quina cosa era la que en principi anaves buscant.
Besets, peixet meu!!!

Anònim ha dit...

mudee!!!

l'altre dia buscant buscant vaig intentar trobar el teu blog, que ja spa que m'agradava molt, i espere que em segueixca agradant...

i ara això que es sol dir: "jo tia te kiero un puñao y lo sabes, tu y yo forever and ever!!"


supose que ja t'haurà donat (i si no ho ha fet, ho farà quan tornes de València) ta mare el paper que em demanares...

be cosineta, ens veem! molts besets templà! xDDD...